//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome.


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Fatin Farhana
Others:   


moga bahagia, Mr. You ♥


HEH..

how's your day? i guess it's going fine. is it? i know. i can see it through your eyes, dear Mr. You. if you wondering how's my life without you, i'm fine even though i know i'm not. but it's fine. :')

i miss the old you. i mean, a lot. rindu sangat. aku tak tau kenapa. rindu yang tak mampu diucap secara berdepan. tak de kekuatan nak cakap semua tu depan kau. i mean never.! kawan-kawan aku semua benci kau sebab kau buat aku macam ni. tapi entah la. i think its more to my fault. pergunakan kau untuk melupakan orang lama. tuptup boleh tersayang kau? i totally hate this, ya know.! i just feel this isn't fair. i know. i shouldn't let my heart fall for you this hard. i know this is unmatured way for girl like me (obviously) to catch a feeling to you. especially for boy who already have a girlfriend like you.

aku rindu nak lepak dengan kau without any awkward feelings between us. aku rindu nak borak lama dengan kau with those word yang so rude for girl like me to say that. just imagine im mencarut and you are so terkejut that time. i know you mad. im sorry for that.

aku tau lepas ni no more jokes, no more funny things. yang akan ada adalah kenangan. sekurang-kurangnya untuk aku. sekurang-kurangnya kenangan tu aku yang rasa. maybe kau tak akan rasa. aku tau haluan kita akan berbeza. kau dengan life kau. aku dengan life aku. yes i have to realize that. and aku terpaksa sedar semua tu.! semua dah lain..... woah this student life like so cruel to me! i dont feel happy pun. aku harap sangat wei aku dapat lupakan kau. aku nak sangat.!

apa lah yang bagusnya kau ni? bukannya hensem pun. muka pun macam bapak orang. and you deserve it, asshole! perangai pun tak senonoh. selekeh. ohmai. aku pun wondering why i fall for you this damn hard. haih seriously. apa kau buat kat aku ni? but all i can say is bila aku kata aku sayangkan orang tu, no doubt. you should trust me. bila aku kata aku tak suka, and yes aku tak suka. im not that kind of girl yang teragak-agak nak cakap pasal sayang. percayalah.

adakah sebuah sayang tu memerlukan sebuah alasan? atau sebab? yang aku tau aku sayang kau untuk siapa diri kau. aku tak kisah pun kau ni budak surau ke, kaki gengster ke dulu. trust me. thats your past. sebab semua orang ada kisah silam masing-masing. what make us different is we have a completely different kind of past and way to get over it.

moga bahagia, Mr. You ♥