//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome.


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Fatin Farhana
Others:   


leaving

nothing hurts more than realizing he meant everything to you and you meant nothing to him

Assalamualaikum. 
does anyone feeling broken? kah liar if you going to say no. becs in our life, we will feel broken even once. so do i. cuma membezakan diri kita adalah tahap broken. is it? huhu

how to describe broken eh? Broken Heart tau. bukan broken leg, broken hand or what so ever. hmm. how you can be fall in love? without being brokenheart? 

jatuh cinta tu sangat mudah. sakit hati lepas jatuh cinta pun mudah. haih semudah A B C . pedih. kalau la boleh patah balik masa tu, aku tak nak kenal siapa kau. aku tak nak tau kau tinggal kat mana. aku tak nak tau. pedih sangat sebab aku mengenali kau. 

dilabel sebagai perampas. padahal rapat memula pun sebab nak kenal dengan orang lain. tapi hati ni lebih tertarik pada kau. lebih menyayangi kau berbanding orang lain. lebih mencintai kau berbanding lelaki yang kononnya dapat curi hati kau. macam mana aku nak melupakan diri kau sedangkan diri kau lah yang sentiasa membantu aku untuk sentiasa ceria? macam mana aku nak jadi lebih kuat sedangkan kau adalah sumber kekuatan aku? macam mana aku nak jadi tabah sedangkan kau penyebab aku jadi setabah untuk tahan segala perit untuk orang sebelum ni? 

i just cant accept the truth. the ugly truth. aku tak sanggup. i wasnt ready for anything, pakcik. no. im not ready. sorry. trust me. untuk lepas ni, i'll never forget or forgive for you've done. never! 

im sorry but you are too stupid to realize how much i love you, you are too stupid for loving for someone yang tak boleh mencintai kau macam mana aku mencintai kau. im just sorry. sampai satu masa aku akan pergi. maafkan aku.