//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome.


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Fatin Farhana
Others:   


dont forget bout me

till the last breathe....

im sorry for everything i've done to you or what so ever it is that make your heart feel uncomfortable or hated me. i'm terribly sorry. i know. i guess that's our last met and our last hug.

Awak, jaga diri. Jaga kelakuan awak. awak ada yang baru. awak ada yang lebih sempurna. lebih cantik. lebih kurus. pendek kata, sempurna dimata awak. maafkan saya bila saya tak boleh jadi macam yang awak nak. saya cuba yang terbaik untuk jadi yang terbaik buat awak. tapi awak buat saya macam second choice untuk awak. "BONEKA" yang awak boleh belai. malangnya salah terlalu lambat untuk sedar yang saya diperbodohkan. kenapa tah? bukannya saya dapat apa pun. oh ye. dapat janji manis yang selalu awak cakap kat saya.
"awak, saya kerja sebab nak cari duit untuk awak"
"saya nak simpan duit saya nak kahwin dengan awak." 
"saya nak awak hidup senang."
" saya tak nak awak hidup susah lepas kahwin ngan saya."

semudah itu janji manis awak. dan semudah itu saya percayakan kata-kata awak. tapi sekarang saya cuba untuk jadi kuat. saya cuba jadi tabah. walaupun tiap bangun dari tidur, saya terfikirkan awak. walau tiap malam sebelum tidur, saya doakan supaya awak akan kembali kepada saya, tapi saya tahu saya kena tabah dan teruskan hidup.

Semoga Allah membantu saya dalam perkara ini dan paling penting, moga Allah berkati hidup awak dan bahagia disamping orang tersayang.
*blurry*