//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome.


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Fatin Farhana
Others:   


luahan hati merapu

All i can do now is just sit and dream, reminiscing on might what have been, wishing you would come back to me, But i know you just want me to set you free

entah kenapa hati ni rasa rindu yang teramat sangat kat dia. Kadang aku tahu dia tak kan sayang aku balik. Aku pernah rasa perasaan dia tak sayang aku, tak hargai aku. pelik. entah. perasaan tu datang dengan sendiri. dari mana pun tak dapat dikesan. Allah saja yang tahu dan mengerti perasaan aku sekarang. kawan2 banyak membantu. sangat banyak.. aku tak tau nak buat apa. sungguh aku rasa terharu atas pengorbanan dorang. tak tau la macam mana kalau aku dah tak de. entah suka ke tidak kawan2 aku ni. mungkin gembira mungkin sedih.


*comel pulak budak miss you ni haha*

mungkin aku ni terlampau ikutkan perasaan dan emosi. ini sangat @ terlampau gampang. Itu lah perasaan perempuan yang kadang tak betul. aku jujur k. lagi2 aku ni masih pelajar tingkatan 5. eleh nak kata poyo tu tak de lah. macam yang aku cakap tadi, perasaan tadi datang dengan sendirinya. tak de punya orang tanya "Wei, kau  nangis ah. sedih ah. rindu la kat dia" hmm tak de kan? so conclusion is tak yah nak belagak kau okay sedangkan hati kau tengah retak beribu2 retak. just luahkan. kalau malu nak luahkan kat orang, boleh je nak luahkan mana. tapi mohon jangan luahkan kat dinding sekolah ke kat dinding mana2. malu tau.