//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome.


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Fatin Farhana
Others:   


semoga ditempatkan bersama org yang beriman :')

Assalamualaikum readers. sorry sebab dah lama tak taip entry yang berjela2. kan? banyak yang dah berubah. terlampau banyak walaupun dalam tempoh yang agak sedikit. Terlampau banyak suka & duka yang fatin alami sekarang ni.

kawan Fatin dah tak de. fatin sedih, sebab fatin tak sempat jenguk dia dekat hospital. fatin rindu kawan fatin. kitorang kawan sejak tadika. fatin tak sempat minta maaf kat dia. walaupun semenjak masuk zaman sekolah menengah ni, jarang jumpa, jarang bertegur, tapi fatin tak pernah lupakan dia. fatin tak pernah singkirkan dia dari hidup fatin dan fatin takkan lupakan dia walaupun dia dah tak de.

fatin tak percaya . walaupun doktor cakap hanya 50-50 % untuk dia, tapi fatin harap dia pulih. tapi kenapa tak? kenapa jadi macam ni? fatin tak rela. fatin tak nak percaya . fatin rasa macam fatin ego, sombong. fatin tak luangkan masa dengan dia.

mula2 fatin tak tau langsung. petang tadi pukul 6 petang lebih unknown number call bnyak2 kali. then lili call cakap kawan fatin dah tak de. menggeletar tangan. fatin tak percaya. fatin terkejut, fatin call org yang paling rapat dengn arwah. dia cakap betul. kenapa dia tinggalkan fatin? kenapa dia tak cakap dia sakit? :'(((

Elya, maafkan aku sebab aku tak jenguk kau. maafkan kesalahan aku, elya. maafkan aku kalau aku terlampau berkasar, terusik kau. aku minta ampun dari hujung rambut ke hujung kaki. aku doakan semoga kau ditempatkan bersama orang2 yang beriman :') Nur Elya



-FATINFARHANA-