//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome.


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Fatin Farhana
Others:   


rintihan mungkin :'(

Assalamualaikum, kasih, assalamualaikum, sayang. assalamualaikum kasih sayang :D i miss uolls.! :'( terima kasih2 sangat sebab sudi baca short story yang very the bosan ni haa. hehehe *tunduk sambil sepak batu*

*turn on lagu 'ku tetap menanti* hurmmm.. lelaki & perempuan tak boleh jadi kawan sebab salah seorang akan jatuh cinta. :'( omg! fatin sekarang mengalaminya. i just dont know what happen to my life. fatin tak nak benda ni jadi. perasaan ni dengan sendirinya datang. Ya Allah, hanya Kau yang tahu perasaan hambaMu yang hina ni, Ya Allah. berikanlah hamba petunjuk tentang perasaan hamba ini. sesungguhnya hamba lemah. hamba kalah dengan perasaan hamba. :'(

kalau fatin dapat rewind masa, fatin akan rewind sewaktu kami berkawan. fatin akan kawal perasaan. dia adalah lelaki yang paling SWEET. fatin tak nak. kami berdua kawan. kami hanya kawan. fatin tak nak.! selama ni fatin tak pernah terbayang untuk menyayangi dia, mengasihi dia.

ada orang paksa fatin untuk lupakan dia. tapi tak boleh. makin fatin cuba untuk lupakan dia, makin perasaan ni datang. kawan, jangan paksa aku. biar perasaan ni hilang dengan sendiri. cukup la hati aku luka sebab cuba lupakan seseorang yang dah lama bertakhta di hati aku, aku tak nak perkara berlaku lagi. aku tak nak disebabkan seorang lelaki, kita gaduh. pleasee :'(