//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome.


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Fatin Farhana
Others:   


Sahabat baik ;)

Assalamualaikumwarrahmatullahhiwabarakatuh.. ada orang yang sudi tak baca entry hari ni?? meoww ;3 eeeiii fatin nampak lipas lalu depan fatin sekarang! ahaha bohong semua itu! xD

eh2 hari ni ken berkeinginan nak update entry tentang kawan sehidup semati.. mungkin.. insyaAllah kalau Allah berkati hubungan kami berdua ;) nak tau siapa? nama panjang beliau SALIHA BT SAIN. nak pendek lagi, lili lobenja... ahaha eh2, bukan la... senang panggil dia lili je. nama facebook dia LILI LOVENZA.. add dia tau? hihi *musim promote* fatin kenal lili tu since form 1, but bersahabat baik time form 2.. kitorang rapat pon sebab farin tak tau tentang math... hiuhiuu.. fatinkan tak pandai math, so mintak dia ajarkan... haaa sejak dari tu la, kitorang kawann! heh heh :D

alhamdulillah sampai ke hari ni kitorang kekal berkawan walaupun ada yang cuba nak putuskan tali persahabatan kitorang! woii jangan jadi jahat sangat boleh tak? dosa ! -,-

Fatin suka kawan dengan dia ni sebab dia sangat memahami even dia buat buat tak paham... bangang en? ahaha :p lol! perkataan yang kitorang suka guna : UHUI. sebab? ahaha im not sure.. tapi memang kalau ada apa2, perkataan uhui tu jugak menjadi pujaan hati kami xD


SALIHA, terima kasih sebab sudi jadi kawan aku .. terima kasih juga kerana tolong aku waktu aku susah.. eh nak nangis taip benda ni.. tapi aku gigihkan jugak tangan ni.. aku bersyukur sebab dapat kau, sayang