//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome.


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Fatin Farhana
Others:   


heart broke


awak, bahagia. saya? patah hati hanya kerana menunggu kehadiran awak.. rasanya saya bodoh sebab terlalu berharap untuk awak jadi hak saya.. saya lupa yang awak dah ada orang miliki. saya lupa yang saya takkan mungkin dapat awak. saya lupa semua tu.. yang saya hanya nampak adalah bahagia di depan mata saya. aahh perit sangat rasanya... tak dapat nak gambarkan semua tu.. 

kat kelas tadi pon saya waktu tu tengah gelak2 dengan kawan2 saya. lepas tu saya tergerak hati nak tanya tentang awak... awak dah berpunya ke belum lagi?? :'/ kawan saya terus cakap yang hati awak telah dimiliki.. mula2 saya senyum. but,, lama - kelamaan saya rasa terguris sangat... saya pusing , tunduk, and start nangis... lol why? hell yeah im completely dumb because i can love you just for a moment. saya tengok twitter awak, tak de ciri2 ada gf pon :/ then kawan saya cakap awak dah ada yang sayang.. permainan apa yang awak cuba buat ni? tolong la awak..! saya pening la dengan awak nii... saya tak pernah nangis pasal A, tapi awak? beribu kali awak buat saya menangis. lili cakap saya nangis pasal awak sebab kita 1 kelas. saya dengan masih boleh berborak. saya dengan A tak boleh. nak tau sebab apa? saya dengan A jauh... kita berdua dekat je :3 hehehe


saya sayangkan awak, F! awak comel, aktif dalam bola! well done! :/  but the worst part, you broke my heart but yet i still love you with all the broken pieces :'( :'(