//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome.


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Fatin Farhana
Others:   


buntu :/

hai assalamualaikum readers! so, amoi2 apek2 sihat tak? ini gadis mau cakap yang dia sayang semua orang... ekeke hihihi sorry merepek.. fatin biasa la kan kalau PENDAHULUAN je dah tak tau nak taip gapo! hihihi

macam biasa fatin akan cerita tentang CRUSH. kan? hahh, tak tau? ni mesti tak baca entry fatin kan? :'/ *seret teddy bear* blablabla... melalak lagi kerja aku! kay stop it! --' story dia sebenarnya fatin buntu. fatin 100% buntu! sebabnya? sebab fatin confuse dengan perasaan fatin.. kay fatin benci perasaan macam ni... macam yang korang baca entry-II sebelum ni right, ada pasal capital F and capital A. double hate this feeling :'/

fatin SAYANG capital A. hundred thousand times i love him. im truly madly deeply love him.. seriously tak tipu. until now.. but, muncul capital F bila fatin start sayang kat A. then, lili selalu cakap yang sekarang ni fatin more sayang kat capital F. yes, it is! i dont want that! i just want him... kalau la kat dunia ni ada mesin setia pada yang satu, sure fatin cop dulu benda alah tu! hurmmm :'/ even capital A dah lain sekarang, fatin tak pernah terpikir nak tipu! tak terpikir pon nak tukar lain :'( cuma Allah je yang tau perasaan ni. kat dada ni hanya ada nama dia.. even its going to fade, but it still have... all my friends know about both of them, but they didnt know how i feel about it.. fatin akan terus sayangkan dia walau tak kira apa pon ;')


awak, teddy bear ni saya bagi kat awak tau! saya harap awak terima... itu sekali dengan perasaan saya... pakej namanya tu... sikit2 blur je teddy tu.. hihihi still cute eh? :P saya harap sangat awak faham perasaan saya even awak takkan baca entry saya. walaupun saya tau awak tak hingin pon baca ni.. tapi saya tetap berharap.. tak salahkan kalau saya berharap? :') saya tau yang awak tau tentang saya. tapi awak buat tak tau je :'( tapi saya tetap sayang awak! *cubit hidung awak*