//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome.


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Fatin Farhana
Others:   


crush crush :*

assalamualaikum, bloggers, readers, kakak2, abang2, yang nana kasihi sekalian!! whaa sudah tiba masanya untuk meng-update baru.. hehe ye la dah cukup 1 minggu kan? :) so, korang sihat? dah makan? hee ~ yang mana belom tu, gi makan dulu kay sayang? :')

apa yang nana merepek pasal tajuk kat atas tu? nak tau? jeng jeng jengg ~~~

*turn on lagu austin mahone -say you're just a friend* semangat! crush 1 : husband. crush 2 : scandle. hurmm gelaran namanya ·_·...

cerita dia macam ni, since masuk kelas 4A3 nie, nana tak pernah sangka yang nana akan sayang F ( nama dirahsiakan) . sakai laut tak korang rasa ? korang tau kan pasal crush yang pasal A ( nama dirahsiakan ) . so, takkan la nak tukar crush kott... no, no, no ... i'll not let those thing change it. nana dah janji pada diri nana yang nana takkan curang kat dia. takkan senang2 nana buat macam tu kat dia.. dah lama nana tunggu dia. nana sayang A tau tak?! boleh pulak F datang dalam hati nana! haishh nana tak nakk! sumpah nana tak nak yang lain.



#dear awak, maafkan saya jika saya menduakan awak. saya tidak sengaja. saya pun pelik macam mana saya boleh suka kat dia.. eh tapi awak kena selalu ingat yang awak la selalu ada kat hati saya. walaupun beribu benda yang saya kena ingat, awak la yang selalu datang dalam ingatan saya. terima kasih sekali lagi awak. saya akan sayang awak dan selamanya saya sayang kat awak!! even kita tak couple pun :( kay awak, once again, i LOVE you so much :')