//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome.


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Fatin Farhana
Others:   


please notice me

hello readers! imisschuu guys :'* so whats up? ahaha *bajet retis* WKWKWKKWKW kay stop . merepek je la kerja nana ni pon --' hurrmm okay, korang sihat? dah makan? hurrmm jawab dalam hati je la kay sayang? :* 

crush, crush, crush... saya benci awak.. tapi dalam masa yang sama, saya sayang gilos kat awak tau?! pelik ken? :'( macam saya update entry baru hari tu en, saya takkan stop sayang kat awak even awak buat saya sedih? hati kental kay :p ahaha tapi sejak semenjak ni awak selalu je buat saya tersenyum :') start with monday en, saya kan baru masuk taek-kwon-do, so saya pergi sekolah macam 2.45 macam tu.. then saya completely tak sedar awak datang dari surau sekolah.. pergghh saya menggelabah sampaikan saya nyorok belakang claire.. --' ahaha tapi awak macam sedang mencari saya *perasan* .... then, tengah lama kitorang practise en, awak dengan kengkawan awak datang.. buat apa? sibukk je. :p eh tapi tak apa.. saya suka.. even kita buat kerja kita.. awak dengan pingpong, saya dengan taek-kwon-do.. aini cakap awak selalu pandang saya.. eh betol ke awak? saya tak perasan pulak :'( tapi saya mengharap awak akan buat macam tu... :'( 

then saya perasan lately ni time nak balik awak selalu tunggu depan kelas saya. saya pon pelik kenapa la pelik sangat? :O bila saya keluar dari kelas, turun tangga, awak pon turun tangga jugakk! eeii gediknya! :'* hehe tapi kat luar saya cuma pandang awak, dalam hati, wahh berbunga-bunga awak tau? saya terharu sangat!hehehe pastu, pastu en waktu hari jumaat tu, saya datang sekolah tetiba awak dekat -II tempat yang saya selalu tunggu kawan saya datang :') saya lalu belakang awak kan? awak perasan tak? lepas tu tak semena-II saya jerit dekat emma.. sho shtupidd saya ni.. :'( eh tapi lantak la.. :p waktu rehat , saya tolong PN JAMILAH bagi makanan dekat student perempuan.. hehe.. ^_^ *buat kebajikan* waktu nak balik tu, saya ternampak awak pandang saya sambil betolkan seluar... ahaha okay itu sangat kelakar bagi saya xD 

awak , cuma Allah je yang tau sayang saya kat awak. dan cuma Allah saja yang boleh menentukan sama ada kita akan bersama atau tidak. tapi saya takkan berhenti berdoa pada Allah supaya awak akan terima saya :'(