//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome.


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Fatin Farhana
Others:   


peluang kedua mungkin? :')


assalamualaikum :* eeeii lamanya tak update entry ;( *poyo* ahaha okay-II nampak tak gambar kat atas tu? hurrmm sweetkan gambar tu? nana nak lelaki yang faham perasaan nana, pandai jaga hati nana. siapa je la nak jadi en? huh confirm tak de... hehe *gatai* --' okay la entry ni nana tak babitkan sesiapa pun.. nana cuma nak update baru je.. 

siapa sayang ex dia? siapa benci ex dia? hurrmm dua-II ni mesti ada kat hati korang kan? sebenci mana pun kita kat EX-couple, dia juga telah jaga kita, sayang kita waktu bersama . betul kan? tipu la kalau nana cakap nana tak sayang, rindu dia. and tak pelik kalau nana cakap nana benci dia . macam yang nana cakap tadi perasaan sayang & benci dah sebati dalam diri kita. kita tak boleh tolak semua tu.. 

sometimes bila ex mintak kembali pada kita, kita mungkin fikir masak-II, dua tiga kali sebelum menerima hati terluka buat kali yang kedua. dan bila kita terimanya balik, tak bermaksud hati kita akan berlembut . peluang kedua jadikan kita menjadi tegas dan tak nak dipermainkan lagi. peluang kali kedua ni bukan semua orang boleh bagi kan? but, itu la hakikatnya bahawa kebanyakan orang akan bagi peluang itu untuk bersama dengan DIA. tetapi bila dia membuat kita sakit sekali lagi, kita jangan marah, yang kita boleh buat ialah maafkan dia. doakan kesejahteraan dia. mungkin susah, tetapi sebaliknya kita kena berusaha lupakan dia. jangan bukak lagu sedih. cuba bukak lagu yang boleh cure hati kita. lagu GANGNAM STYLE ke, apa ke. okay? just try. insyaAllah dapat lupakan dia :')

It takes a minute to have a crush one someone, an hour to love someone, but it takes a lifetime to forget someone :')