//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome.


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Fatin Farhana
Others:   


Surat Kecewa Buat Crush

kehadapan crush yang sudah berjaya merobek hati saya dan telah memblender seluruh perasaan saya ni, diharapkan awak baca surat heart-break ni jika tak nak malam ni Ju-On datang kat sebelah awak suruh melutut kat saya *ju-on baik hati*

tujuan surat ini diberikan kepada awak, saya cuma ingat mengatakan isi hati yang telah lamanya berada di lubuk hati saya *turn on lagu ombak rindu* sampai hati awak kan buat saya cenggini? awak tau yang saya sayang awak kitat-II. tapi awak buat saya macam tunggui kayu je. okay tak pe. baca sampai habis kalau tak nak saya hempok awak guna meja jiran saya. 

*FIRST*
-sanggup awak terima pinangan orang lain daripada saya? padahal saya yang masuk minang dulu. even saya perempuan sekali pon, saya tetap pinang awak dulu. tapi awak lebih rela kahwin ngan maknyah sebelah kedai pak samad tu. macam lha awak tak tau yang dia tu nyah. terang-II lagi awak nampak, tapi awak buat derk je. kang ada jugak kepala lebam sebab kena ketuk dengan hammer ni kang *buat muka katak*. awak memang tak berhati perut! *sobsob*

*SECOND*
-saya pernah tanya awak perempuan macam mana yang jadi pilihan awak, awak cakap"saya pilihan perempuan yang boleh belai saya sampai saya tidur , yang boleh jaga saya hingga akhir hayat saya, baik, kuat solat, hormat ibu bapa saya". then saya tanya, tak pernah ke awak untuk memikirkan tentang saya? awak just cakap " awak terlalu baik untuk saya. pilih lha orang lain yang boleh bahagiakan awak." macam tercabut jantung saya tau tak?! setiap masa saya pikirkan awak tapi awak cakap macam tu *ambik tisu lap air mata* hanya tuhan je yang tau perasaan saya waktu tu.

*THIRD*
-baiklah ini yang terakhir untuk awak baca. saya tau awak letih nak baca tapi lagi sikit je. lepas tu awak nak tidur mati pon tak pe *menari Oppa Gangnam Style* . awak, hari tu saya nampak awak dengan kekasih awak dengan seberang jalan. adududuh kecewanya saya waktu tu. balik tu terus saya ambik pisau potong sayur sebab kecewa tengok awak berpegangan tangan dengan kekasih awak. saya tau waktu saya pandang awak , awak pandang saya jugak. tapi awak hanya sekilas pandang. 

hhuurrmm *turn on lagu patah seribu* tak pe lha awak. saya cuma harap awak bahagia dengan kekasih awak tu. mohon jaga perasaan doa elok-II. jangan hampakan dia. saya tau awak boleh jaga hati dia. kalau awak tak jaga perasaan dia, nanti saya tepon hantu ju-on lagi supaya kacau awak buat sekali lagi *buat muka jahat* kalau tak nak , harap sayangi dia macam mana awak sayang keluarga awak okayh! saya doakan awak berkekalan . aminn :')



#macam ni lha bila saya rindu awak . saya sayangkan awak :'*