//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome.


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Fatin Farhana
Others:   


Capital N



hye awak II sekalian .... rindu nana tak ? tak rindu ? nana pown tak rindu jugakkk ... hahah .... sehat tak ? yang mana sehat tu, angkat tangan jap ... nak pi kira .... hahha ... korang tak sehat ? alolololo.... dah pi makan  ubat, baring, selimutkan diri dan pejamkan mata ... ffuuuhhh ... komfem tidur sampai pagi nie .... hahaha ... nana nak share something nie ... nak tau tak ??? nakk? okay ...
baca sampai habis tau awak ??? :)

macam nie .... nana suka sorang budak nie ... nama dia **** ***** ... nana gelarkan dia Capital N ... nana suka dia sebab dia COMEY sangat ... every-week or every-day nana stalk fb dia ... sebab nana nak tenung gambar dia puas!! #gatai tak aku ??? ahahaha .... tapi itu satu kenyataan yang begitu tepat .... gila ark ?? but Capital N dah ada girlfie.... nana tersangat jealous ... but, dah dia sayang + suka orang lain kan ? takkan nana nak halang pulak kowt ... cuma nana rasa sifat cemburu tu datang makin lama makin menebal kat hati nana ... bodoh kan nana ? mengharap cinta yang tak pernah jadi milik nana .... :(

# aku cuma nak cakap yang aku sayangkan kau lha wei ... aku tau kakak angkat aku cakap suruh lupakan kau , tapi aku tak boleh lha.... maafkan aku kalau aku ada buat salah kayy ??? <3