//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome.


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Fatin Farhana
Others:   


BOHSIA !!

assalamualaikum semua ... kau kenapa nana , asyik update entry je ... tak bosan eah ? dah lha tajuk macam apa je ..... deyy apa daa ... kalau korang tak tau pasal apa , ce baca entry nie sampai habis ... jangan banyak bunyi pulak ... sumbat cili 3 guni baru tauu ...... kekekeke ... sorry2 ... tak sengaja .... :P ... kayy entry nie pasal sorang minah nie tak abih2 nak kacau hubungan orang lain . cam lempang je muka minah sorang nie .... kesian nana nengoknya haa ... benda nie jadi kat kawan nana ... serius nana kesiankan kawan nana tu . diorang tu dah bersama untuk 2 tahun ... kayy nana tau tak lama .. tapi itu sudah cukup membuatkan seseorang rasa bahagia untuk tempoh 2 tahun ... kan ? kalau korang tak pernah rasa , insyaAllah korang akan merasakan benda tu sesuatu yang terindah buat korang . betul tak ? angkat kening goyangkan badan sikit ... haaa ... kan3 ? #kau merepek lagi eah nana ? tampar kang  .... wuii , sorry la wuii ... tak sengaja ... haha ... then boleh pulak minah tu cakap kawan nana nie tak tau malu ??? eah minah nie ... kau tu yang tak tau maluu ... kau yang perampass kau nak bising pulak kan ? tolong sikit kalau dah penipu tu sampai bila2 akan jadi penipu .... aku harap sangat kau akan dapat balasan yang cukup setimpal atas apa yang kau dah buat kat kawan aku tu ... aku bukan benci kau .. tapi ingat la sikit .. hidup kita umpama RODA yang selalu berpusing2 ... adakalanya kau berada di atas .. adakalanya kau berada di bawah ... aku cuma boleh cakap tu je .... lagipown aku bukan kawan kau ... aku kenal kau pown takkan ? insaflha sebelum kau diinsafkan ... 
dari Fatin Farhana a.k.a Nana