//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome.


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Fatin Farhana
Others:   


Architecture Dinner












aku tak kan merayu kat sesiapa supaya jadi kawan aku anymore. you know how much pain that i going through these days just because of that? never mind. dont bother that. 

aku tau aku banyak sangat buat salah ngan orang sekeliling aku. aku rasa diri aku ni makin menjadi-jadi. (well i have to admit that). aku tau semua tu. aku rasa bangga dengan keadaan sekeliling aku. aku minta maaf dari hujung rambut ke hujung kaki. aku tak pernah terniat semua tu. aku cuma korang faham keadaan tak sama macam dulu. keadaan sekarang dah berbeza. aku ada komitmen lain walaupun korang tau aku tak suka pun apa yang aku buat sekarang ni. no. aku tau korang terasa dengan aku. aku tau korang rasa kecik hati dengan perangai aku. mungkin pandangan kita semua berbeza. dan sekali lagi aku minta maaf.